FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK

Hatósági karantén alatt vagyok, rendelésem kiszállítjátok?

Igen, segítünk! Kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy egyeztethessük az érintés mentes fizetés  és kiszállítás feltételeit!

Az alkoholos termékeket kiszállítjátok?

Természetesen, de feladatunk ellenőrizni, hogy az átvevő személy elmúlt-e 18 éves! Ha kollégánk nem tud hitelt érdemlően megbizonyosodni életkorodról, sajnos nem adhatja át a terméket!

Hogyan értelmezhetem az 'akár két órás' kiszállítási limitet?

Ha az általd megadott szállítási cím nem a város túlsó vége, a gépkocsi útvonalán nincs dugó és valamelyik futár kollégánk épp szabad, akkor két óra alatt kiszállítjuk a termékeket!

A futár egész az ajtómig hozza a termékeket?

Természetesen igen! Ettől a gyakorlattól csak akkor térünk el, ha azt külön kéred tőlünk!

Mit jelent a termékek melett megjelenő "készleten" és "beszállítás alatt" felirat?

Az oldal valós időben figyeli a termékek aktuális készletét. Ha egy termék bent van a raktárunkban, azt a "készleten" címkével jelöljük, ellenkező esetben már várjuk annak "beszállítását"!

A kosaramba helyezett termékek máris lefoglaltak számomra?

A kosárba gyűjtött termékek lefoglalása minden esetben a rendelésed lezárása után történik meg. Ritkán, de előfodulhat, hogy míg a kosaradba helyezett termékekkel böngészed oldalt, egy más vásárlónk lezárja a rendelését és így elfogy a kiszemelt termék!  Ez nem azt jelenti, hogy sietned kell a rendelés leadással, sőt, arra bíztatunk nyugodtan nézegesd a termékeinket, mert a jelenség valóban nagyon ritkán fordulhat elő.

Lehetséges, hogy más terméket kapok mint amit megrendeltem?

Esetleg, ha a termékek összeállításánál kollégánk téveszt, akkor előfordulhat. Kérjük mindenképp jelezd ügyfélszolgálatunkak, és mi a lehető leghamrabb díjmentesen cseréljük a terméket!